از مزایا پنل پیامک تیک پیامک بیشتر بخوانید.

با انتخاب این سامانه میتوانید بصورت آنلاین به هر مقداری که میخواهید شارژ آنلاین خریداری کنید و پیامک های خودتان را با ارزانترین تعرفه ی کشوری ارسال نمائید. به استناد مصوبه مجلس شورای اسلامی، مبلغ ۴ تومان مندرج در تبصره ۶ ماده واحده لایحه بودجه کل کشور، در تعرفه‌های فوق اعمال می شود. پنل اس ام اس تیک پیامک به روز ترین بانک شماره موبایل کشور را در اختیار دارد .

شماره تلفن های موجود در این بانک به صورت به روز ، جامع و تفکیک شده می باشد بسیاری از کاربران میخواهند تا فقط به شماره های همراه اول، ارسال پیامک تبلیغاتی از مخابرات داشته باشند. بنابراین با استفاده از پنل اس ام اس تیک پیامک می توانید از این امکان اس ام اس تبلیغاتی بهره مند شوید. همچنین در سامانه پیامکی تیک پیامک امکان تفکیک شماره بر اساس پیش شماره های همراه اول و ایرانسل و نیز نوع سیم کارت ( دائمی یا اعتباری ) امکان پذیر است. اگر به تازگی کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی کرده‌اید و یا حتی چندین سال است که در این حوزه فعالیت می‌کنید، قطعا نیاز به تبلیغات دارید.

یا شاید هم می‌خواهید برای فروشگاه‌تان تبلیغ کنید و نیاز دارید برای مشتری‌های خود اس ام اس بفرستید. اصلا به این فکر نکنید که با گوشی موبایل بتوانید این همه پیام برای مخاطبان ارسال کنید و یا با موتورهای جست‌وجو به دنبال شماره کاربران و مشتریان باشید. شما برای چنین تبلیغاتی به پنل اس ام اس مخابرات نیاز دارید. پنل اس ام اس در اصل نرم‌افزاری تحت وب است که با لپ‌تاپ، کامپیوتر و موبایل به راحتی می‌توانید به آن وصل شوید و پیام‌های موردنظرتان را برای شماره‌های مختلف ارسال کنید.

سامانه پیامکی مخابرات این روزها مورد توجه بسیاری از کسب‌وکارهاست. بسیاری از کاربران زمان خرید یک پنل اس ام اس ، با سامانه پیامکی مخابرات آشنا می‌شوند و با این فکر که اپراتور این سامانه مخابرات است، فکر می‌کنند خرید پنل اس ام اس از مخابرات صورت می‌گیرد. اما در اصل سامانه پیامکی مخابرات، توسط شرکت‌های نماینده ارائه می‌شود و تنها با ارائه مدارک لازم هویتی خرید این سامانه‌ها امکان‌پذیر است. پس برای داشتن یک پنل ارسال پیامک، باید به ارائه‌دهندگان این سرویس‌ها مراجعه کنید.

پنل اس ام اس مخابرات نه تنها راهی سریع و آسان است، بلکه به راحتی و بدون نیاز به اینترنت ارتباط شما همچنان با مشتری حفظ خواهد شد. کافی است یک بار امتحان کنید تا به قدرت جذب مشتری از روش بازاریابی پنل پیامکی مخابرات، پی ببرید.

tik payamak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس